HåkonH Startet 2.Januar.2020 Del på Facebook Startet 2.Januar.2020 Holder på å demontere dekksalong i Rodman 41 for å få tilgang til å stramme opp rekkestøtter. Tror eg har løyst alt av skruer, men det er fremdeles noe som holder den på plass. Inspeksjonslukene er beregnet for hudini. Noen som har erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 2.Januar.2020 Del på Facebook Svart 2.Januar.2020 Her var det lite tilbakemeldingar.. Om ikkje Rodman-folket kjem på banen lyt du ta ein "spansk ein".. Sitér dette innlegget Link to post
Zoojevligt Svart 23.Januar.2020 Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Hei. Jeg har gått over og prøvd å etterstramme rekkene på min båt. I salongen krøp jeg ned i lukene under sitteputen (gikk akkurat med min size ). Har du buet salong? Vil tippe den er limt til dørken. Bak under akterdekk kom jeg til, men fikk ikke strammet mutterene noe særlig, er fremdeles litt glippe under rekkestøtten. HG Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.