Løseth93 Startet 6.Januar.2020 Link til dette innlegget Startet 6.Januar.2020 Heisann. Har gått i innkjøp av min første båt. Rancraft 20.20 Millenium. Kjøpte denne uten motor men hydraulisk styring var montert. Men styresnekka ser eldre ut, og har ikke noen form for logo eller navn. Trenger gjerne hjelp fra dere da jeg mangler bukkehorna til snekka. Motor er en 2017modell Suzuki DF140ATL. Mvh. Torstein Løseth Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 7.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2020 Hei. Dette er en styresylinder, ikke en styresnekke. Du får nok mer hjelp ved å endre overskriften. Akkurat den styresylinderen har jeg aldri sett før. Tror det letteste er å sende en mail til Telmo Control med bilder og spørre om de kan hjelpe deg. De er vel Norges beste på hydrauliske styringer. Sitér dette innlegget Link to post
Løseth93 Svart 8.Januar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2020 Heisann. Tusen takk! Mvh. Torstein Løseh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.