Løseth93 Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 Heisann. Har gått i innkjøp av min første båt. Rancraft 20.20 Millenium. Kjøpte denne uten motor men hydraulisk styring var montert. Men styresnekka ser eldre ut, og har ikke noen form for logo eller navn. Trenger gjerne hjelp fra dere da jeg mangler bukkehorna til snekka. Motor er en 2017modell Suzuki DF140ATL. Mvh. Torstein Løseth Quote Link to post
Pettersenmotor Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Hei. Dette er en styresylinder, ikke en styresnekke. Du får nok mer hjelp ved å endre overskriften. Akkurat den styresylinderen har jeg aldri sett før. Tror det letteste er å sende en mail til Telmo Control med bilder og spørre om de kan hjelpe deg. De er vel Norges beste på hydrauliske styringer. Quote Link to post
Løseth93 Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 Heisann. Tusen takk! Mvh. Torstein Løseh Quote Link to post
Recommended Posts