Eggern Startet 7.Januar.2020 Del på Facebook Startet 7.Januar.2020 Var å så til båten for å sjekke at presenningen ikke hadde blåst av på fredag. Da la jeg merke til dette under akslingen, prøvde å lukte på det, men klarte ikke helt å skjønne hva det var. Jeg antar jo at det har lekket ut fra båten, men klarer ikke helt å skjønne fra hvor. Kjøpte båten i høst, så jeg må ha glemt å gjøre noe før vinteropplag. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 7.Januar.2020 Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 Har du oljefylt pakkboks? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.Januar.2020 Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 bellen skrev 2 minutter siden: Har du oljefylt pakkboks? Tenkte akkurat det samme :-) Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 7.Januar.2020 Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 ser i alle fall ut som olje med vann i eller vann med olje i :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Hulda Svart 7.Januar.2020 Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 Majonesen har lekket ut. Legg ut et bilde av pakkboksen. Trolig ligger du an til bytte av pakkboksens o-ringer. Sitér dette innlegget Link to post
Eggern Svart 7.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 Det skal jeg sjekke ut i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Eggern Svart 7.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 Antar at det er denne? Det ser i alle fall ut som det drypper fra den. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 7.Januar.2020 Del på Facebook Svart 7.Januar.2020 Du har nok synderen der. Er beholderen i enden av slangen tom? Du må nok ut med denne og skifte simmeringene. En veldig kurant jobb for en mekaniker. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Januar.2020 Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Ser ut som det kun er benyttet et strips i forkant, istedenfor slangeklemme her ? Kanskje en midlertidig reparasjon en gang ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Januar.2020 Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Worry II skrev 28 minutter siden: Ser ut som det kun er benyttet et strips i forkant, istedenfor slangeklemme her ? Kanskje en midlertidig reparasjon en gang ? I så tilfelle skal den kun tette for vann inn i båten, ikke for olja som er i pakkboksen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 8.Januar.2020 Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Jeg synes det ser ut som mye majones innvendig i båten under pakkboksen også . . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Eggern Svart 8.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Ja, det ligger endel der og flyter. Jeg må prøve å få opp den luka over for å få bedre oversikt. Men den stripsen så veldig løs ut, så usikker på om den har noen funksjon nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.