stujet Startet 8.Januar.2020 Del på Facebook Startet 8.Januar.2020 I slutten av februar/begynnelsen av mars får jeg levert en båt jeg har kjøpt. Båten blir transportert på bil med kran. Spørsmålet er om det er noen egnede steder i Os (Vestland) hvor det er mulig å sjøsette med kranebil? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 8.Januar.2020 Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Hør med båtens beste (askeladden) på askvik. De har vel kran selv, men får levert båter på lastebil så de kan sikkert hjelpe deg. https://www.batensbeste.no/ Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Pitbullo Svart 8.Januar.2020 Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Jeg har sett båt på kran nede med Oseana, det blir vel mobergsbakken. Om man må ha tillatelse her vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 8.Januar.2020 Del på Facebook Svart 8.Januar.2020 Er 2 store betongkaier (kommunale?) i Os sentrum, kan ikke forstå at du må ha noen tillatelse for å stå 15 min med lastebil her (se bilde) Og skulle det ligge en lastebåt med kaiene er det og mulig å kjøre til Hatvik fergekai fem min unna, her er det og en kai innenfor fergekaien. Sitér dette innlegget Link to post
stujet Svart 9.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2020 Takk for tips alle sammen! Tror jeg hører med båtens beste siden båten min skal ligge på Askvik Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 13.Januar.2020 Del på Facebook Svart 13.Januar.2020 Veldig knotet vei ned der med stor bil dog.... Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.Januar.2020 Del på Facebook Svart 14.Januar.2020 On 1/9/2020 at 7:43 AM, stujet said: Takk for tips alle sammen! Tror jeg hører med båtens beste siden båten min skal ligge på Askvik Lurt! Holder til tvers over for askvik. Får du ikke napp, så gi en lyd så skal jeg høre om det er muligheter for å bruke kaien i foreningen. Litt kukent ned dit, men skal gå om det ikke er for stor lastebil ? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.