Habben Startet 9.Januar.2020 Del på Facebook Startet 9.Januar.2020 Hei, Jeg prøver å finne noen som kan bytte belg i seildrev for meg. Har ikke rygg til å gå løs på dette selv. Båten er en Bavaria34 AC med VP MD2030 fra 2000. Ligger i Lenagbukta, så området Oslo-Strømstad er vel aktuelt. Alle tips til dyktige folk med ikke alt for hårete priser mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 13.Januar.2020 Del på Facebook Svart 13.Januar.2020 Send meg en PM så kan vi diskutere. Sitér dette innlegget Link to post
Mare Nostrum Svart 13.Januar.2020 Del på Facebook Svart 13.Januar.2020 Det svenske båtmagasinet "Praktisk båtægande" har en detaljert beskrivelse, med bilder, av belgbytte i januarutgaven. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 13.Januar.2020 Del på Facebook Svart 13.Januar.2020 Jeg fikk AB Marine i Leangbukta til å skifte på min B37 2006 sist høst. Sitér dette innlegget Link to post
Søppelseiler`n Svart 14.Januar.2020 Del på Facebook Svart 14.Januar.2020 Hør med Horten Båtsenter. Flinke folk og gode priser. Sitér dette innlegget "Det er turen som er målet" www.inthewind.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.