Jump to content

Blogg om Fairline 37


Fru Fortuna

Recommended Posts

Kikket såvidt i bloggen din @Fru Fortuna. Fin båt, og jobb med septik er alltid trivelig... Du vet at du får overgang mellom dimensjonene i rørdeler, og også plastnippel 38/25mm til slangeovergang, så du slipper å klemme to slanger utenpå hverandre? Jeg hadde ikke ønsket sånn løsning på septik, og hvertfall ikke på en bunnventil, så tenkte jeg ville gi en kommentar på det.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Danskeren07 skrev On 28.1.2020 at 10.22:

Hei @Fru Fortuna

 

Koselig læsning - meget spændende at følge med på jeres blog og mega fin båt :flag_bp:

 

Hvad har i af budget i forhold til almindelig vedligehold på jeres båd. Vi kigger nemlig på båd i samme størrelse :-)

 

Hei ? så hyggelig at du liker bloggen vår. Årlig vedlikehold er ca 20 000,- men de oppraderingene vi holder på med nå kommer i tillegg. Lykke til med båt kjøp ?

 

Danskeren07 skrev On 28.1.2020 at 10.22:

 

 

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev On 31.1.2020 at 23.38:

Har lagt dere inn som favoritt! Flott båt!

Alltid interessert i å se hvordan andre gjør det med oppussing og vedlikehold siden jeg ikke akkurat er en kløpper på slikt selv.

 

Skriver også blogg på http://pequod.nesodd1.no - dog med en noe mindre båt... Har lagt dere inn på link-siden min.

Hei ? så hyggelig å høre. Skal ta en titt på bloggen din.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...