Jump to content

Blogg om Fairline 37

Fru Fortuna

Recommended Posts

Kikket såvidt i bloggen din @Fru Fortuna. Fin båt, og jobb med septik er alltid trivelig... Du vet at du får overgang mellom dimensjonene i rørdeler, og også plastnippel 38/25mm til slangeovergang, så du slipper å klemme to slanger utenpå hverandre? Jeg hadde ikke ønsket sånn løsning på septik, og hvertfall ikke på en bunnventil, så tenkte jeg ville gi en kommentar på det.

Er det ikke bare å kopiere inn blogg her da? Tror du kan få mange engasjerte og gode tilbake meldinger, ref andre prosjekt tråder her inne.

Synes selv slike tråder er interessant å følge med på, en blogg blir dessverre for glemt tror jeg..

• 2 uker senere...
Danskeren07 skrev On 28.1.2020 at 10.22:

Hei @Fru Fortuna

Koselig læsning - meget spændende at følge med på jeres blog og mega fin båt :flag_bp:

Hvad har i af budget i forhold til almindelig vedligehold på jeres båd. Vi kigger nemlig på båd i samme størrelse :-)

Hei ? så hyggelig at du liker bloggen vår. Årlig vedlikehold er ca 20 000,- men de oppraderingene vi holder på med nå kommer i tillegg. Lykke til med båt kjøp ?

Danskeren07 skrev On 28.1.2020 at 10.22:

Pequod skrev On 31.1.2020 at 23.38:

Har lagt dere inn som favoritt! Flott båt!

Alltid interessert i å se hvordan andre gjør det med oppussing og vedlikehold siden jeg ikke akkurat er en kløpper på slikt selv.

Skriver også blogg på http://pequod.nesodd1.no - dog med en noe mindre båt... Har lagt dere inn på link-siden min.

Hei ? så hyggelig å høre. Skal ta en titt på bloggen din.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...