Jump to content

Engbo vinsj mod 31, demontere plastdeksel


Haba

Recommended Posts

Hei og forsinket Godt Nyttår.  :newyearsign:

Jeg har planer om å overhale vinsjen. Antar at bla. relekontaktene trenger rens da vinsjen fusker inn i mellom. Det har vært et innlegg her på BP tidligere og trådstarter lurte på hvordan få av plastdekselet over vinsjen. Det problemet lurer jeg også på  :headbang: og hvordan han fikk løst det uten å ødelegge dekslet, men det løste han visst uten at det gikk frem av innlegget. Sendte en IM uten rspons. Noen som ha tips ?

Link to post
Share on other sites

Når jeg skulle ha av mitt deksel involverte det lit brekking og det ble en sprekk i dekslet men ikke verre en at jeg gått kunne leve med det. Tror nok det kommer an på hvor gammelt og sprøtt dekslet er om du får det av uten og måtte bruke makt, jo mykere det er jo lettere erdet nok og få av.

et lite tips når du overhaler winchen er at vist du har mulighet så forleng styreledningene lit og flytt hele relet inn i båten, jeg satte mitt på skottet akterut rett på innsiden av winchen, det er ikke noe serligt gått miljø for relet rett under winchen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...