Jump to content

Liggende septikktank?

Gringol

Recommended Posts

Hei

En enkel løsning som jeg ser er den ferdige sptiktanken som fåes kjøpt på maritim, den største på 56 liter den er dybde på 20 cm og går under stikkøya på vår Fjord weekender 24, men da må vel luftinga være i toppen, den blir jo da liggende tank, med tanke på luftinga, er det noen som har en slik en montert liggende, og fungerer den da ok.??..... er litt redd det da fortere tetter seg i luftinga?? og får vel ikke utnytta hele tankens volum heller??

MVH

Gringol

MVH

Gringol

Volvo penta diesel AQAD40A 165hk

Fjord weekender 725SE 24 fot

Noen som har vært borti denne????

plast.....

http://www.ostbatutstyr.no/index.php?side=...d3a16a4e5d8ce93

MVH

Gringol

<{POST_SNAPBACK}>

Har ikke vært borti den, men jeg har sett på den på nettet jeg også. Den ser veldig grei ut etter det jeg kan se. Og den passer veldig godt inn der jeg skal ha tanken. Så det kan godt være at det blir en slik med tiden ja...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Har ikke vært borti den, men jeg har sett på den på nettet jeg også. Den ser veldig grei ut etter det jeg kan se. Og den passer veldig godt inn der jeg skal ha tanken. Så det kan godt være at det blir en slik med tiden ja...

<{POST_SNAPBACK}>

Mener jeg så noe slikt hos Baardsen i sommer. Svart plast var de laget av, og solide så de ut.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Mener jeg så noe slikt hos Baardsen i sommer.  Svart plast var de laget av, og solide så de ut.

<{POST_SNAPBACK}>

Har sett på dem også ja. Fordelen er at de koster omtrent halvparten av de som Øst Båtutstyr selger. Men jeg synes at uttaket til lufting på de svarte virket noe tilfeldig, og kanskje underdimensjonert. Forøvrig samme type som finnes På Tra-Mar sine sider. Så vi får se hva det blir til. Men en septiktank hadde nå vært greit å ha da...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...