Gringol Startet 19.September.2005 Del på Facebook Startet 19.September.2005 Hei En enkel løsning som jeg ser er den ferdige sptiktanken som fåes kjøpt på maritim, den største på 56 liter den er dybde på 20 cm og går under stikkøya på vår Fjord weekender 24, men da må vel luftinga være i toppen, den blir jo da liggende tank, med tanke på luftinga, er det noen som har en slik en montert liggende, og fungerer den da ok.??..... er litt redd det da fortere tetter seg i luftinga?? og får vel ikke utnytta hele tankens volum heller?? MVH Gringol Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
Windy37GM Svart 19.September.2005 Del på Facebook Svart 19.September.2005 Hadde en slik i min Skarpnes9100. Fungerte bra etter at jeg laget ny lufting med 1 eller 1,5" ror.... Lag ny lufting, sok ogsaa basen etter innlegget til Lars H ang dette. JOda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bitteliten Svart 19.September.2005 Del på Facebook Svart 19.September.2005 Septiktank standardmontert i Nidelv 300. Over tanken er stikkøya. Sitér dette innlegget Link to post
Gringol Svart 21.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2005 (redigert) Noen som har vært borti denne???? plast..... http://www.ostbatutstyr.no/index.php?side=...d3a16a4e5d8ce93 MVH Gringol Redigert 21.September.2005 av Gringol (see edit history) Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
Gringol Svart 22.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2005 ingen Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
index Svart 22.September.2005 Del på Facebook Svart 22.September.2005 Noen som har vært borti denne???? plast..... http://www.ostbatutstyr.no/index.php?side=...d3a16a4e5d8ce93 MVH Gringol <{POST_SNAPBACK}> Har ikke vært borti den, men jeg har sett på den på nettet jeg også. Den ser veldig grei ut etter det jeg kan se. Og den passer veldig godt inn der jeg skal ha tanken. Så det kan godt være at det blir en slik med tiden ja... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 22.September.2005 Del på Facebook Svart 22.September.2005 Har ikke vært borti den, men jeg har sett på den på nettet jeg også. Den ser veldig grei ut etter det jeg kan se. Og den passer veldig godt inn der jeg skal ha tanken. Så det kan godt være at det blir en slik med tiden ja... <{POST_SNAPBACK}> Mener jeg så noe slikt hos Baardsen i sommer. Svart plast var de laget av, og solide så de ut. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 22.September.2005 Del på Facebook Svart 22.September.2005 Mener jeg så noe slikt hos Baardsen i sommer. Svart plast var de laget av, og solide så de ut. <{POST_SNAPBACK}> Har sett på dem også ja. Fordelen er at de koster omtrent halvparten av de som Øst Båtutstyr selger. Men jeg synes at uttaket til lufting på de svarte virket noe tilfeldig, og kanskje underdimensjonert. Forøvrig samme type som finnes På Tra-Mar sine sider. Så vi får se hva det blir til. Men en septiktank hadde nå vært greit å ha da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 22.September.2005 Del på Facebook Svart 22.September.2005 Men en septiktank hadde nå vært greit å ha da... <{POST_SNAPBACK}> Jada. Men det hender, noen ganger, at man ønsker at man ikke hadde ... nærmere bestemt hver gang noe går tett og en stakkars uheldig person må ordne opp med det. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.