Jump to content

Tor Johannesen Båtservice i Trondheim, erfaringer?


megellan

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med Tor Johannesen Båtservice i Trondheim.

 

Kommentar fra moderator:
Tittel redigert, var "Volvo Penta verksted". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.
Utdrag:
  • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
  • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
  • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

 

Link to post
Share on other sites

Har ikke erfaring annet en at jeg har kjøpt frostveske der for et drøyt år siden. Hyggelig betjening som fulgte opp med tips og råd i forbindelse med kjøleveskebyttet. 

 

Har ikke brukt de til service/reperasjoner. Men jeg kan ikke huske å hørt noe negativt om de. Det kan være et godt tegn, om noen har dårlig erfaring kommer dette ofte frem under bryggepraten rundt omkring i havnene.

 

Og så er de mobile og tar oppdrag rundt omkring i marinaene etter hva jeg forstår. Noe jeg synes er positivt. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...