vestlending89 Startet 17.Januar.2020 Del på Facebook Startet 17.Januar.2020 hei har begynt å sjå litt på båt, og i den samanheng har eg sett meg ut 2 båtar. sting 485 sport og Ryds 488 sport, begge med 60 hk. nokon formeiningar om desse båtane ? Sting blir vell levert med 2-takt og Ryds med 4-takt motor. * kvalitet * sjøegenskaper *brukarvenligheit * praktiske løysingar er viktige kriterier :) Sitér dette innlegget Link to post
Ruffen54 Svart 18.Januar.2020 Del på Facebook Svart 18.Januar.2020 Jeg er ikke en stor fan av den Stingen. Er veldig smalt å gå forbi konsollen, samt at den er veldig "kulten". (Vipper mye) Har dog ikke kjørt den mye. Den andre har jeg ingen erfaringer med. Lykke til med kjøp Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 18.Januar.2020 Del på Facebook Svart 18.Januar.2020 Er vel mange aktuelle båter i klassen - tror heller jeg ville satt meg en prisklasse , samt tenkt på innrednings-og praktiske løsninger fått et litt bredere utvalg (men det har du kanskje gjort allerede?) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
vestlending89 Svart 20.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2020 Askeladden 475 freestyle er vell og ein grei båt, men denne begynner å dra på åra og selges vell kunn brukt Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.Januar.2020 Del på Facebook Svart 20.Januar.2020 Yanmarin er aldri feil...og gjerne litt opp i størrelse, så du ikke angrer med en gang, og vil bytte igjen .. stor forskjell på en skjærgårdsjeep på 4.80 og en på 5.40 f.eks... er bare en god halvmeter, men er natt og dag... Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 20.Januar.2020 Del på Facebook Svart 20.Januar.2020 Askeladden 475 er en trygg og god båt på mange måter, men jeg synst at f.eks yamarin 4730 og 490 er en vesentlig bedre båter i bølger. Forøvrig har Ivar og Ida Marie III meget gode innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.