Jump to content

Noen som har ettermontert hekkthruster Saga 315

BMW X1

Recommended Posts

Har brukt de siste 2 dagene til å ettermontere  hekkthruster på min Saga 315, har byttet ut eksosstøvel med en annen type levert fra Saga Boats og fått montert hekkthruster og lagt opp kabler til begge styrepanelene.

Gjenstår å få koblet det opp mot et nytt batteri slik at jeg får totalt 4 batteri eller koble meg opp mot et av de 3 andre batteriene jeg har i dag. Lurer også på hvor dere monterte hovedstrømbryteren ? Ser ut som det kan bli vanskelig å få montert den der de andre hovedstrømbryterne er montert.

Fikk hovedstrømbryter montert nær avtapping fra forbruksbatteribank, akter på SB side. 
Slås på når fjernkontroll-mottaker kommer på. 

https://seatronic.no/strom/brytere-og-paneler/bep-fjernstyrt-hovedstrombryter-500a

Lykke til med ferdigstillelsen. Du kommer til å få en båt som kan manøvreres med centimeter-presisjon. 

Any ship can be a minesweeper. Once.

Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" !

• 4 år senere...

Takk for svar, jeg tenker å gå for se60.

Jeg synes den eksosstøvelen er svindyr, 9000,- skal de ha for den.

Jeg klarer å komme "ned" i 35 000,- det er uten kabler, men der har jeg gode priser.

Det er også uten joystick, tenker å bare bruke fjernkontrollen.

Hadde vært trivelig å hatt dette på plass i sommer, men "de penga,de penga"🤑

Hold kjeft,når du snakker til meg!

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...