Jump to content

Green viking sanitærvæske: dosering


5nacks

Recommended Posts

Produsenten angir disse blandingsforholdene på etiketten: Camping, spyletank: 1 dl GV blandes med 5 L vann. Camping, septiktank: 1 dl GV og 1 L vann tilføres ved oppstart og etter tømming, 1 dl GV tilføres annenhver dag.

Båt, 75 L tank: 0,5 dl GV annenhver dag. Båt, 75-150 L tank: 1 dl GV annenhver dag.

Tørrklosett: 1 dl GV og 5 L vann blandes ved oppstart, 0,5 dl GV tilføres annenhver dag. Biologisk toalett: 1 dl GV tilføres annenhver dag. Utedo: 1,5 dl GV fordeles utover når doen tas i bruk, 0,5 dl GV tilføres annenhver dag

Link to post
Share on other sites

Mulig produsenten har en plan om at man skal gå veldig fort tom? Selv har jeg GV på ei spruteflaske (avdanka pumpeflaske av typen Jif Baderom eller noe lignende) og gir et sprut med GV etter hvert besøk før jeg trekker ned. Altså ikke rare skvetten med GV om gangen. Har dobesøket blitt noe brutalt hender det jeg koster på meg to, en sjelden gang tre sprut. 275-liters septiktank, nesten daglige dobesøk, 38mm lufting, sover oppå tanken. Lukter ikke septik i senga. Lukter ikke nevneverdig om jeg stikker nasen nedi lufteslangen heller.

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...