shipahoy Svart 23.Januar.2020 Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Salami fungerer også bra. Lukter mer enn Norvegia ost. Sitér dette innlegget Link to post
locoLobo Svart 23.Januar.2020 Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 shipahoy skrev for 3 timer siden: Salami fungerer også bra. Lukter mer enn Norvegia ost. Ja, men det er ikke halal. Så da blir det bare en sort mus i fella. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 24.Januar.2020 Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 index skrev On 23.1.2020 at 8.22: Jeg har alltid hørt 6mm. Virker litt mer sannsynlig, de er ikke så små. 3mm er riktig. Så lenge sprekken er bred nok. Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 Det var mer mus i båten før i tiden (når man var ung) enn det er nå. Og det er kanskje like greit. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 Har en kompis som jobber i Anticimex. Mus 3 mm rotter 10 mm. Ost er oppskrytt. Peanøttsmør og annet som er meget rikt på fett. Svor og salami...... Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Torsen67 Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 En kompis oppdaget mus i båten i helga. De har nok kost seg der i 1-2 mnd. Alt av puter/papir etc er ramponert. Verste jeg har sett. Sikkert en kilo musemøkk. Sånn går det når det henger et tau fra dekk og ned på bakken. 3 mus gikk i fella ila natt til lørdag. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 27.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 3 hours ago, Torsen67 said: En kompis oppdaget mus i båten i helga. De har nok kost seg der i 1-2 mnd. Alt av puter/papir etc er ramponert. Verste jeg har sett. Sikkert en kilo musemøkk. Sånn går det når det henger et tau fra dekk og ned på bakken. 3 mus gikk i fella ila natt til lørdag. Jeg var heldig og tok musa kort tid (maks et par dager), etter den hadde kommet seg inn i båten. Mye musedritt og en stk ihjeltygd båtmannsstol. Har nå seks feller stående rundt omkring, ikke fått noe mer mus i fella enda. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 27.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 3 hours ago, Erikda said: Har en kompis som jobber i Anticimex. Mus 3 mm rotter 10 mm. Ost er oppskrytt. Peanøttsmør og annet som er meget rikt på fett. Svor og salami...... Takk for tipset. I de plastfellene jeg kjøpte på maxbo, var det påsmurt noe greier fra fabrikk. Funket fett det. Men, han i kassa anbefalte også peanøttsmør. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 Torsen67 skrev for 7 timer siden: En kompis oppdaget mus i båten i helga. De har nok kost seg der i 1-2 mnd. Alt av puter/papir etc er ramponert. Verste jeg har sett. Sikkert en kilo musemøkk. Sånn går det når det henger et tau fra dekk og ned på bakken. 3 mus gikk i fella ila natt til lørdag. Dekkes slikt av forsikringen, kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 TrikkerN Lønning skrev 49 minutter siden: Dekkes slikt av forsikringen, kanskje? I noen tilfeller gjør det nok det. Kommer litt an på hvor god dekning man sørger for å ha. I huset har min bedre halvdel dekning men med en egenandel på 5000,-. Skade i båten dekkes kanskje av kaskoforsikring? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
TrikkerN Lønning Svart 27.Januar.2020 Del på Facebook Svart 27.Januar.2020 Erikda skrev 3 minutter siden: I noen tilfeller gjør det nok det. Kommer litt an på hvor god dekning man sørger for å ha. I huset har min bedre halvdel dekning men med en egenandel på 5000,-. Skade i båten dekkes kanskje av kaskoforsikring? Man kommer for over 5båtlapper Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.