jørn Startet 22.Januar.2020 Del på Facebook Startet 22.Januar.2020 (redigert) Jeg har denne fenderholderen. Består av seperat over og underdel. Har ikke målt diameter, men tenker den er rundt 23cm. Kunne tenkt meg en til på styrbord side, ikke pent med ulike. Noen som vet merke/hvor få kjøpt? Redigert 22.Januar.2020 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2020 Har googla litt og fant dette bildet. Dessverre mangler deler av navnet på produsent, men slutter på voll & co as. Noen som vet resten av navnet? Sitér dette innlegget Link to post
Lillegule Svart 22.Januar.2020 Del på Facebook Svart 22.Januar.2020 Nobbnr som står på bildet er fra Skeisvoll & co. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2020 Takker, da hører jeg med de. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 23.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Som avslutning av denne tråden kan jeg melde at denne er laget av Skeisvoll & co. Dog er denne ikke lenger i produksjon, så da blir det to nye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.