Jump to content

Malnummer Tromøy kalesje


tikki

Recommended Posts

Hei. Er det noen som har en Tromøy med bred hytte og kalesje som kunne gitt meg malnummer hvis dette finnes.

 

den type kalesje uten stikk på den bakerste delen. Men hull til feste knapper , Slik som bildet viser (tyvlånt av Walther-s) (ikke samme type båt siden den på bildet ikke har hytte)

Som kanskje vet hvem som har laget disse kalesjene og vet hvor man kan få laget disse.

 

Jeg har hørt med Jens sagen / hansen protection. Men disse er med strikk og har malnummer 991005/51878

 

takk

image.jpeg

Link to post
Share on other sites

tikki skrev for 14 timer siden:

Hei. Er det noen som har en Tromøy med bred hytte og kalesje som kunne gitt meg malnummer hvis dette finnes.

 

den type kalesje uten stikk på den bakerste delen. Men hull til feste knapper , Slik som bildet viser (tyvlånt av Walther-s) (ikke samme type båt siden den på bildet ikke har hytte)

Som kanskje vet hvem som har laget disse kalesjene og vet hvor man kan få laget disse.

 

Jeg har hørt med Jens sagen / hansen protection. Men disse er med strikk og har malnummer 991005/51878

 

takk

image.jpeg

Strikk?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...