tikki Startet 23.Januar.2020 Del på Facebook Startet 23.Januar.2020 Hei. Er det noen som har en Tromøy med bred hytte og kalesje som kunne gitt meg malnummer hvis dette finnes. den type kalesje uten stikk på den bakerste delen. Men hull til feste knapper , Slik som bildet viser (tyvlånt av Walther-s) (ikke samme type båt siden den på bildet ikke har hytte) Som kanskje vet hvem som har laget disse kalesjene og vet hvor man kan få laget disse. Jeg har hørt med Jens sagen / hansen protection. Men disse er med strikk og har malnummer 991005/51878 takk Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 24.Januar.2020 Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 Spør alfhansen.no, de har vært med en stund... Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 24.Januar.2020 Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 tikki skrev for 14 timer siden: Hei. Er det noen som har en Tromøy med bred hytte og kalesje som kunne gitt meg malnummer hvis dette finnes. den type kalesje uten stikk på den bakerste delen. Men hull til feste knapper , Slik som bildet viser (tyvlånt av Walther-s) (ikke samme type båt siden den på bildet ikke har hytte) Som kanskje vet hvem som har laget disse kalesjene og vet hvor man kan få laget disse. Jeg har hørt med Jens sagen / hansen protection. Men disse er med strikk og har malnummer 991005/51878 takk Strikk? Sitér dette innlegget Link to post
tikki Svart 24.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2020 Den akter kalesjen har strikk på de fleste. Men vet noen lager disse med knappe fester Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.