alexsam Startet 31.Januar.2020 Del på Facebook Startet 31.Januar.2020 (redigert) Hei båtfolk! Jeg lurer på om jeg skal investere i en Sessa Oyster 35, 2004 modell med 2 stk kAD 43. Vi har sett på båten og liker det vi ser, men jeg har ikke noe erfaringer med dette merke. Hva er deres erfaringer med dette merke? Redigert 31.Januar.2020 av alexsam (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kad 43 Svart 3.Februar.2020 Del på Facebook Svart 3.Februar.2020 Hei. jeg hadde Sessa 35 i mange år og var veldig fornøyd med planløsning og Kad 43. Veldig lettkjørt med de. Oversiktlig kjøreposisjon og sosial passasjer del i vinkelsofa. Enkel tilgang til motorrom gjennom luke og ved større behov vippe opp hele gulvet. God plass under kalesje også. Ganske greit å ta servicer i motorrom også. Om jeg skal si noe negativt er det at den er litt flatbunnet og skjærer ikke sjøen så godt om det er høy sjø. Men dette venner man seg til. Så om prisen og vedlikeholdet er bra kan jeg anbefale båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.