Guest Balder.. Startet 7.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2020 (redigert) Har prøvd å finne denne typen gjenomføring til fiskekummen uten hell, noen som vet hvor en slik eller lignende kan bestilles. Har samme slange som på bildet. Redigert 7.Februar.2020 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 7.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2020 Har du ett nærbilde av koblingen? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 7.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2020 Her litt forstørret. Er jo komplette sjøvannspumpe sett å få kjøpt, men stive priser, sparer mye på å sette sammen ett selv. Har kjøpt alt og montert men mangler gjenomføringen til fiskekummen. 30l/,min sjøvannspumpe, skroggjenomføring, sikkerhets krane, bryter pumpe ( valgte å bruke trådløs bryter ), coilslange, spylepistol totalt 900kr, men mangler altså en gjenomføring helst med type "hageslange" kobling på utsiden, men annen også aktuell, bare det er tett. Forslag mottas med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 7.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2020 (redigert) Her slangene jeg kjøpte, levert hjem som på bildet for 120kr, god kalitet. Ser jo nå att det er med en gjenget del som er tenkt inn på vannkrane, det er vel kanske den koblingen det er lettest å finne kobling/gjenomføring til ? Redigert 7.Februar.2020 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 7.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2020 Tror du vil kunne bruke denne dersom veggen i fiskekummen ikke er for tykk. Du vil kunne sette den fast med en G3/4 tynn-mutter i feks messing. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2020 Balder.. skrev for 7 timer siden: Har prøvd å finne denne typen gjenomføring til fiskekummen uten hell, noen som vet hvor en slik eller lignende kan bestilles. Har samme slange som på bildet. Stokken Båt og Motor skaffer deg en slik skottnippel. Men de er dyre, så jeg valgte å lage meg en gjennomføring selv. Hvis du går noen sider tilbake i "Dracotråden" som du ser link til i signaturen min så finner du bilder av det. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Balder.. Svart 8.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2020 (redigert) Takker til dere begge Redigert 8.Februar.2020 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.