Krishelg Startet 9.Februar.2020 Del på Facebook Startet 9.Februar.2020 (redigert) Hei. Har en joda 8100 tc med en ford 2722e (med turbo). finner bare disse motorene uten turbo på Google osv. Noen som kjenner disse motorene? Hva er hk antallet i disse, ser at de uten turbo har 85hk. Eller er denne ettermontert turbo på kanskje? Redigert 9.Februar.2020 av Krishelg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 21.Februar.2020 Del på Facebook Svart 21.Februar.2020 Hei. Jeg har hatt en Selby 27 med Ford 2722e med turbo og intercooler, 155 hk. Den var marinisert av Kings Maskin i Bergen på 90 tallet. Er nok en ettermontert turbo på din, og motoren er som du skriver 85hk fra Ford. Det er flere firma i bl.a England som mar marinisert disse motorene. Ser du har Bowmann varmeveksler, det bruker å være bra greier. Det ser ut som du ikke har vannkjølt turbo, siden du har varmebeskyttende rundt den, det tyder også på ettermontert. Forøvrig gode motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Krishelg Svart 8.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2020 Takk for svar? Ja er nok ettermontert denne! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2020 Del på Facebook Svart 8.Mars.2020 Jeg tror Lancing Marine i UK har/har hatt disse på programmet. Lokal ekspert er en herre ved navn Bellamy. Om jeg husker rett, etter 25 år :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.