Lina III Startet 11.Februar.2020 Del på Facebook Startet 11.Februar.2020 Jeg har behov for litt gelcoat, men sliter med å finne nøyaktig farge hos de tradisjonelle båtutstyrsforretningene. Vet dere om noen av båtutstyrsforretningene kan bestille gelcoat på fargekode eller må man "blande selv"? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 11.Februar.2020 Del på Facebook Svart 11.Februar.2020 Jeg så etter det samme for et par dage siden og fant denne side: https://www.kompositthuset.no/produkt/polyester-og-coat/coat/5-kg-topcoat-scott-bader-etter-ral Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 11.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2020 Takker for raskt svar. Da vet jeg at det er muligheter Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 11.Februar.2020 Del på Facebook Svart 11.Februar.2020 Prøv Siddis Plast i Stavanger,god kunnskap om farger til deg fleste båter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.