_Bliss_ Startet 14.Februar.2020 Del på Facebook Startet 14.Februar.2020 Har inntrykk av at dette er solide maskiner. Er det noen som har erfaringer, evt hva bør man sjekke ekstra nøye? Kjente feil? Fant ikke manual her på forumet, noen som vet hvor jeg kan finne det? Ble plutselig skuteløs, så nå vurderer jeg båter som kan være aktuelle. En av disse er med nevnte motor. Sitér dette innlegget Link to post
Heike Svart 14.Februar.2020 Del på Facebook Svart 14.Februar.2020 Hei. Jeg hadde Cummins 5,9 i forrige båt og nå 2 Cummins 5,9 i den nye. Kanon maskiner, stort moment. Eneste problem som har vært med maskinene er at sjøvannspumpene begynner å lekke. Drypper da ned på ene motor feste og med rustdannelse som resultat på motor labb. Skiftet på alle maskinene. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 14.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2020 Hvor my hk er hentet ut av dine? Hvordan er deletilgang? Den jeg har i tanken har ett problem med alarm på eksos temp. Er dette typisk problem for disse maskinene? Sjøvanspumpe er skiftet/overhalt. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 18.Februar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2020 Hva kan føre til for høy eksostemperatur? Det står føler etter turbo på disse, denne går i alarm på for høy temperatur. Motortemp er normal. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.