Ferskreder Startet 24.Februar.2020 Del på Facebook Startet 24.Februar.2020 Har planer om å trekke om båtputene i vår Scand Baltic, og har registrert at det er kommet trekk på markedet som virker mer behagelige enn den tradisjonelle skaien. Noen som har erfaring med Niroxx og hvordan de tåler bruk over tid med våte badebukser, evt fuktighet ved vinterlagring osv, osv? Har også blitt anbefalt et trekk som heter Silvertex, men dette er kanskje et mer tradisjonelt skaitrekk? Noen med erfaring fra dette stoffet? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 24.Februar.2020 Del på Facebook Svart 24.Februar.2020 Jeg har akkurat begynt å skifte ut skaisetene med Niroxx. Etter å ha lest side opp og side ned så landet jeg på Niroxx. Her kan du se resultatet av første sete. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 24.Februar.2020 Del på Facebook Svart 24.Februar.2020 Byttet fra skai til niroxx i 2014 i min Ramin 30 og er veldig fornøyd. Ikke noe problem med våte badebukser og fukt på kvelden. Jeg har lagret båten i oppkjørselen om vinteren med kalesje og presening over der. Har ikke alltid tatt inn alle putene og de har ikke lidd noe nød etter 5 sesonger utendørs gjennom vintere;.kan anbefales på det sterkeste. Sitér dette innlegget Link to post
Julie S Svart 30.Mai.2021 Del på Facebook Svart 30.Mai.2021 Tore B skrev On 24.2.2020 at 19.57: Jeg har akkurat begynt å skifte ut skaisetene med Niroxx. Etter å ha lest side opp og side ned så landet jeg på Niroxx. Her kan du se resultatet av første sete. Vet dette begynner å bli en stund siden, men håper på svar. Er du fornøyd med fargevalget på niroxxen? Mtp renhold og vedlikehold? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.