pipe Svart 27.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2020 (redigert) Mouche skrev On 25.2.2020 at 11.28: Trodde nesten at vannmåler, sågar med automatisk avlesing, ble obligatorisk og pålagt i de fleste kommuner? Fint for meg at dette ikke har kommet til Tønsberg enda for det er mye vann i ett utendørs svømmebasseng. Skal ikke skryte på meg noe flotte flislagte greier men ungene ha ett stort rammebasseng som sluker ca 55 000 liter Uten å vite hva som er prisen pr liter vann på en vannmåler ute i de forskjellige kommunene er nok vann billigere enn å varme opp mye vann ville jeg tro Redigert 28.Februar.2020 av pipe (see edit history) Link to post
Mouche Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 pipe skrev for 6 timer siden: Uten å vite hva som er prisen pr liter vann på en vannmåler ute i de forskjellige kommunene er nok vann billigere enn å varme opp mye vann ville jeg tro Regner med at du får en regning fra kommunen på vann og avløp selv om du ikke har vannnmåler? I så fall fremkommer det av regningen hva prisen er per kubikkmeter. Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Arvor 20 Fish Svart 28.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2020 (redigert) Vi er et båtlag med ca 120 plasser. Vi betaler til kommunen etter forbruk, og har vannmåler som leses av. Hvor mye det er blir årlig blir da dynamisk. Å betale vår andel til fellesskapet for vannbruk ser vi på som naturlig. Kommunen bygger ut infrastruktur for at vi skal bli sikret den beste vannkvalitet - samt at flest mulig i kommunen skal få tilgang til kommunalt innlagt vann. Det koster å bygge ut, vedlikeholde og oppgradere. Redigert 28.Februar.2020 av Arvor 20 Fish (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn