Sun Flyer Startet 21.September.2005 Del på Facebook Startet 21.September.2005 Hei, Har en kompis som har kjøpt luftavfukter hos clas olson. Ble veldig imponert av jobben den gjorde. Er det noen som vet om det finnes en som er mer kompakt. Bor i båten og syns den tar for stor plass. Viggo Bergen Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Jonas Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 Hei. Noen som vet om vannet fra en avfukter er renset på noen måte, i forhold til vanlig drikkevann? Er det "destillert" og kan brukes på batterier eller annet? Hvor rent er det egentlig? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 http://www.nauticalia.com/uk-info/compact_...ifier/3132.html Er den miste jeg har sett. Regnvann skal vist være bedre til batterivann bare hold det unna metall. Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 Kjøpte maken til den Gladiator viser,det er bare noe dritt,vannet den produserer er next to nothing.Virker etter Peltierprinsippet Den bråker i tillegg mye. Gikk over til den billigste hos Claes Ohlson og den funker meget bra selv om den må ha ca pluss 5 grader minimum for å virke. Eneste bakdel er at den er ganske stor. Drar ca 350 watt. Sitér dette innlegget Link to post
Sea Oasis Svart 25.Januar.2007 Del på Facebook Svart 25.Januar.2007 Glas Ohlson har nå fått noen nye typer luftavfuktere som er litt mindre Duracraft 210 Watt dim 32,5 x 48 x 22,5 kr 1 295,- art nr : 36-2497 Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 25.Januar.2007 Del på Facebook Svart 25.Januar.2007 Vær oppmerksom på at Duracraften til Clas IKKE slår seg på og den setter en standardverdi på hygrostaten etter strømbrudd... Ikke det store problemet men vi har hatt store stabilitetsproblemer på strømmen i havna (heldigvis fikset nå) og da hadde jeg full jobb med å slå den på igjen... Fikk byttet Duracraften med den forrige modellen til Clas (som svigerfar hadde kjøpt tidligere). Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Sea Oasis Svart 25.Januar.2007 Del på Facebook Svart 25.Januar.2007 Jeg har den forige modellen som er litt større. Fungerer helt utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.