Jump to content

Får ikke koblet Raymarine C 140W og ST 60 autopilot

btt

Recommended Posts

Strøm.. har du koblet 12 v til sea talk konverterings kittet? Jeg mener å huske noe av det samme. Måtte koble strøm til konverterings kittet. Dette skulle ikke være nødvendig, men mener å huske jeg måtte forsyne denne med 12 v. Husk å terminere åpne plugger med riktige kontakter. Disse må ikke stå åpne. Da virker det ikke

Redigert av Viknes 6BY (see edit history)

Det er koblet riktig, og diode på Converter blinker riktig. Når jeg tar ut seatalk kontakt så for jeg Warning på plotter om at den har mistet Kurs så noe kontakt er det. Og se jeg på statistikker så er det bevegelser i tall på NG se bilder. Men får ikke opp at noe er tilkoblet eller kompass info eller autopilot info se bilder 

24167FF0-1AD9-4174-9CF0-0E8A0392BBB6.jpeg

DD34DC2E-F8CF-4B20-947D-C0EFA251FF05.jpeg

216CB9FD-C9E6-4274-B3E0-53AD5BB1AC11.jpeg

4768127F-C7B5-4A2D-A0E5-8BB5AADC3595.jpeg

Det er koblet riktig, og diode på Converter blinker riktig. Når jeg tar ut seatalk kontakt så for jeg Warning på plotter om at den har mistet Kurs så noe kontakt er det. Og se jeg på statistikker så er det bevegelser i tall på NG se bilder. Men får ikke opp at noe er tilkoblet eller kompass info eller autopilot info se bilder 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...