tedd Startet 3.Mars.2020 Del på Facebook Startet 3.Mars.2020 Hei. Er det Noen som kjenner til Andersen vinsj self-tailing (scandinavia) two speed. har en sånn og lurte på ca.verdi på denne og hvor store seil den er beregnet for. Mål på denne er bunn 170mm midten 80mm topp 120mm og høyde 190mm. Ser det ligger mye andersen vinjer på båtbutikkene men ingen med navn scandinavia. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.Mars.2020 Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 (redigert) Du gjør det jo ekstra spennende når du ikke legger ved et bilde. Og uten navnet på produktet i overskriften ? Redigert 3.Mars.2020 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tedd Svart 3.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 Skal prøve å få lagt ut et bilde. men er plaga av datadysleksi så må få min bedre halvdel til og hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 3.Mars.2020 Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 Seatronic er forhandler av Andersen, kanskje de kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Mars.2020 Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 Det går bra. Be halvdelen også å ta en titt på hjemmesiden til Andersen. Bra hjemmeside. Sitér dette innlegget Link to post
tedd Svart 3.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 Jeg har sett på seatronic å funnet vinsjer som er noenlunde samme størrelse. Men ingen merket med scandinavia. Den jeg har er hvertfall over 6 år gammel. Sitér dette innlegget Link to post
tedd Svart 3.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Mars.2020 Del på Facebook Svart 3.Mars.2020 Jeg har 4 Andersen. For meg er en 46 en 46. Det beskriver hva den yter. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 4.Mars.2020 Del på Facebook Svart 4.Mars.2020 (redigert) Ja modellen heter Andersen 46ST. Dette regnes som 'top of the pops' blant vinsjer og bruktprisene er som regel svært høye for disse, gitt ordentlig vedlikehold og bra tilstand. Her er Seatronic sin salgsside for samme vinsj: https://seatronic.no/andersen-vinsj-med-self-tailing-nr-46st-2-speed Redigert 4.Mars.2020 av Thostr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Mars.2020 Del på Facebook Svart 4.Mars.2020 Thostr skrev 18 minutter siden: Ja modellen heter Andersen 46ST. Dette regnes som 'top of the pops' blant vinsjer og bruktprisene er som regel svært høye for disse, gitt ordentlig vedlikehold og bra tilstand. Fulgte med på finn.no for noen år siden for å finne vinsjer jeg trengte. Da var prisene noe nær hysteriske. Såvidt jeg har fått med meg ser det ut til at brukte vinsjer går langt rimeligere i dag enn de gjorde tidligere. Kanskje det har med å gjøre at båter hugges i større grad så det er mer selibåtdeler på bruktmarkedet? Sitér dette innlegget Link to post
tedd Svart 4.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2020 Hei. Takk for svar. Målene er ikkje lik den 46ST. Denne er mål Høyde 190. Base 165-170 . Trommel 75-80 Men dei som er mindre er en hel del mindre. Kanskje eg sender en mail til Anersen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 4.Mars.2020 Del på Facebook Svart 4.Mars.2020 55 minutes ago, tedd said: Hei. Takk for svar. Målene er ikkje lik den 46ST. Denne er mål Høyde 190. Base 165-170 . Trommel 75-80 Men dei som er mindre er en hel del mindre. Kanskje eg sender en mail til Anersen Andersen svarer sikkert. Står forøvrig følgende på hjemmesiden deres om 'Scandinavia'-varianter: "I have “ANDERSEN Scandinavia” winches on my boat; they would have been purchased prior to 1992. Which service kits should be used for these winches? Please use the following link to our Service Kit section. This will guide you to the correct service kit for your winch." https://andersenwinches.com/aw/support_faq.asp Så det er nok eldre vinsjer dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.