storken28 Startet 7.Mars.2020 Del på Facebook Startet 7.Mars.2020 Jeg har ein Furuno 1870 plotter med Airmar B60 transducer. 600w-200/50hz. Med splittskjerm, kan jeg få en vertikal bar skala kalibrert 0 til 40m.Samtidlig får jeg en digital dybdetall på den andre halvdelen av skjermen. Begge dybde angivelser stemmer med hverandre inntil 40m. Dypere enn 40m får jeg ikke noen dybdeavlesing. Instruksmanual er for både 1870 og 1870 F (det siste med fish finder). Instruks for oppsett av dybdemeny refererer til 1870 F som jeg ikke har. Har noen peiling på hva som er feil eller hvordan jeg korrigerer dette. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 7.Mars.2020 Del på Facebook Svart 7.Mars.2020 Mest sansynlig feil innstilling på ekkoloddet. Sitér dette innlegget Link to post
storken28 Svart 7.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2020 Det tror jeg og,men manuelen beskrives oppsett til fish finder,ikke som rein ecologg.Jeg ha forsøkt å bruk oppsett for fish finder uten å lykkes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.