Selkopdraugen Startet 8.Mars.2020 Del på Facebook Startet 8.Mars.2020 Jeg har en Yanmar 3qm30 der kjølevannet ser ut til å forsvinne ut i eksosen, det kommer hvit damp av eksosen, motoroljen er helt fin og vannpumpen er i orden. Jeg tok opp termostathuset på eksosmanifoilen for å sjekke termostatene, da oppdager jeg et lite hull i bunnen av termostathuset som fører rett ut i eksosen. er det noe som vet om dette hullet skal være der?? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 9.Mars.2020 Del på Facebook Svart 9.Mars.2020 (redigert) Hullet Ser rimelig rundt ut, mulig det er overløp som skal være der, slipper ut trykk frem til termostaten åpner. Just my 2 cents. du kan ikke ha vann i dieselen? Redigert 9.Mars.2020 av S/Y Vega (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
bellen Svart 9.Mars.2020 Del på Facebook Svart 9.Mars.2020 Er den sjøvannskjølt eller ferskvannskjølt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.