cruiser Startet 9.Mars.2020 Del på Facebook Startet 9.Mars.2020 Etter 10 år er membranen i begge manuelle lensepumper sprukne. Pumpene står i en Viksund 360 2010 modell, finner ikke modelltype bare produsentnavn. Noen som vet hvem som kan selge deler til disse her i landet? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Mars.2020 Del på Facebook Svart 9.Mars.2020 Jeg kjøpte slike rep.sett hos Axelsson Marin i Strömstad. Bare å stikke innom. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 9.Mars.2020 Del på Facebook Svart 9.Mars.2020 Du finner kanskje det du trenger på hjemmesidene deres https://www.pumpinternational.com/products.aspx?id=8 Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
cruiser Svart 9.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2020 Takk for svar begge to. Hadde et håp om at slikt kunne være tilgjengelig her til lands, har nettopp fått svar fra fabrikken som har identifisert pumpen. De har repsett, men jeg venter på bekreftelse på om de sender til Norge. Skulle noen vite om norsk forhandler så sier jeg takk for opplysninger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.