blue moon Startet 11.Mars.2020 Del på Facebook Startet 11.Mars.2020 Noen som har gjort dette og satt sammen igjen? Jeg åpnet min for rengjøring og smøring. Satt "akselen" gjennom fra høyre side og den traff tannhjulet, høyre alu-brakett smatt på plass. Men jeg sliter med å få på igjen på motsatt side. Brukte tettningspasta på flatene så jeg skal skrape dette bort igjen. Kan det være fordi jeg tredde akselen på plass fra feil side? Tilleggsspørsmål. Det skal ikke være olje i huset? Jeg har bare smurt opp med fett. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Torsen67 Svart 11.Mars.2020 Del på Facebook Svart 11.Mars.2020 Hei. Sjekk ilas vinsj på youtube. Du finner video av din modell der. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 11.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2020 Ja, men det går kun på det vanlige. Kabular og skiver, det kan jeg. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.