storken28 Startet 13.Mars.2020 Del på Facebook Startet 13.Mars.2020 Jeg ha ei transduser som er innset med Tec7 som tette middle. finnes der noko som kan fjerne dette uten å skade svinger(bronse)eller fiberglass skrog? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.Mars.2020 Del på Facebook Svart 13.Mars.2020 Ingen midler som løser opp gammel tec7. Den må skrapes vekk mekanisk. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Gullfisk Svart 13.Mars.2020 Del på Facebook Svart 13.Mars.2020 Vet ikke om noe som løser opp slikt, om det var det du tenkte. Ender gjerne med å bende/dra/trykke samtidig med å finne ebnet redskap å kutte i spalten, feks knivblad, pianotråd etc. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 13.Mars.2020 Del på Facebook Svart 13.Mars.2020 - Ny tapetkniv, forsiktighet og tolmidighet.. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 13.Mars.2020 Del på Facebook Svart 13.Mars.2020 (redigert) en slik gummi dekorfjerner er god til å fjerne tec7. Feste på drillen og kjør på. Den kan brukes på gelcoat med Litt forsiktighet og greit på messing. Redigert 13.Mars.2020 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 13.Mars.2020 Del på Facebook Svart 13.Mars.2020 Megaflis har det du trenger. https://megaflis.no/tec7-remove-all.html Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
storken28 Svart 15.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 Kan man bruker dette produkt ifrå Megaflis på Tec7 påført polyester? Regne med ein del komme i direkt kontakt med skroget,.ikke til å ungår.Kan jeg risikere løsnings skader på skroget.? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 15.Mars.2020 Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 arkmarin skrev On 13.3.2020 at 18.12: Megaflis har det du trenger. https://megaflis.no/tec7-remove-all.html Hmm, den der hadde jeg ikke hørt om. Hvis den virkelig fungerer må jeg jo dementere min påstand lenger opp her Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Havlengt Svart 15.Mars.2020 Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 Sitat "Med tilstrekkelig tid vil den derfor være i stand til å oppløse utfordrende og harde masser. REMOVE ALL løser de fleste typer av harde masser ( PU, MSP, silikon, etc. ) og herdet byggeskum. Den løser også opp rester av lim, tape, blekk, graffiti, maling og løsemiddelbasert lakk. REMOVE ALL fjerner også sot og herdet olje eller fett" - Men løyser den Tec7...? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 15.Mars.2020 Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 Tec7 er vel en MS polymer. Hvis MSP i teksten ovenfor er en forkortelse for MS Polymer så burde det funke. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
pipe Svart 16.Mars.2020 Del på Facebook Svart 16.Mars.2020 159 kroner for 50ml var dyrt nok men fungerer det bra så lever man vel med det også Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 25.Mars.2020 Del på Facebook Svart 25.Mars.2020 Noen som har testet denne Tec7-removeren? Sitér dette innlegget Link to post
storken28 Svart 26.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Tatt tid å takke for svarene. Skal prøve "Remove".komme tilbake med resultatene. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 27.Mars.2020 Del på Facebook Svart 27.Mars.2020 Har ikke lest om disse her nå, men samtlige andre jeg har sett så står det «ikke på gelcoat». Mulig det går men vær nå forsiktig.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.