Nidelv247 Startet 16.Mars.2020 Del på Facebook Startet 16.Mars.2020 Kom over en gammel dame for ett års tid siden, hadde en strålende sommer med en god del overnattinger med 5 stykker i kabinen. Men gjennom hele sesongen gikk jeg og irriterte meg over de som har MALT innredningen, det skal jo ikke være mulig??♂️ Uansett når vi tok båten så bestemte vi oss for å trekke den om inne i kabinen da trekket var porøst og begynt å løsne. Ettersom vi sover der inne er det greit å starte med det? . Med iver starta jeg selvsagt å rive, rive og rive. Endte opp med å rive ut nesten alt? Nå er den trekt og pussing nærmest ferdig. En god del montering gjenstår. Får se hvordan det utarter seg i disse koronatider???♂️ Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 17.Mars.2020 Del på Facebook Svart 17.Mars.2020 Så bra! Kjør på med bilder. Alltid gøy å følge prosjekt tråder her! Helt enig - å male flotte teak/mahogni innredninger i gamle klassikere gjør man bare ikke!!! ? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv247 Svart 22.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2020 Skjønner at de har malt innredningen, den var temmelig gåen, men med litt fantasi og tlc så går det bra. Montering gjenstår ??? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 22.Mars.2020 Del på Facebook Svart 22.Mars.2020 Det ser ut til å bli veldig fint men pass deg for å ikke riv ut mer enn du rekker å restaurere før båtsesongen begynner. Mange har og kommer til å gå i den fella. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv247 Svart 22.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2020 Takk for det. Blir forhåpentligvis finere enn før? Skal bli ferdig i vår, så er bare å brette opp armene ? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv247 Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2020 Siste innspurt nå før 17 mai. Håper å kunne få snekka sånn tålig klar til da.😎 Noen som har noen tips til hvordan en kan båre og skru inn nye huller i alu lista rundt vinduene? Det er noen av de nederste som er knekt. 🥵 Sitér dette innlegget Link to post
Aleks86 Svart 5.Mai.2020 Del på Facebook Svart 5.Mai.2020 Flott prosjekt du har her! jeg og min bror utfører samme øvelsen og lurer på en ting, hvilket skott trekk og lim har du brukt? Fornøyd med kvaliteten? Og hvordan gikk det å ta bort vinduslistene med tanke på skruene? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv247 Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2020 Aleks86 skrev 39 minutter siden: Flott prosjekt du har her! jeg og min bror utfører samme øvelsen og lurer på en ting, hvilket skott trekk og lim har du brukt? Fornøyd med kvaliteten? Og hvordan gikk det å ta bort vinduslistene med tanke på skruene? Jeg har brukt trekket fra maritime.no med skumgummi bak. Limet er jeg usikker på hvor er fra. Fikk fra båtprodusenten 😜 påførte det med trykkluft. Og det henger som bare det. Kontaktlim av en slag. Vinduslister gikk greit av selv om skruene knakk inni vindusrammen. Tok ikke ut rutene. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 6.Mai.2020 Del på Facebook Svart 6.Mai.2020 Ser veldig bra ut 👍 Flott at du renoverer en slik klassiker som Nidelv24 👍 Stå på 😎 Kk Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv247 Svart 17.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2020 Etter MYE blod, svette og banning er vi endelig på vannet. Båtparade 17 mai gjennomført og kun ørsmå justeringer behøves. Båten ble sjøsatt 16. mai sent på kvelden. Så at alt fungerte bra uten noe spesiell testtur er over all forventning. Testtur foregikk sammen med flere hundre andre båter😳😅 Gratulerer med dagen alle sammen 🎉🎊 Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 18.Mai.2020 Del på Facebook Svart 18.Mai.2020 Ble en flott båt av det igjen. Godt jobbet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.