SuperBlueser Startet 24.Mars.2020 Del på Facebook Startet 24.Mars.2020 Hei! Ny båt og nye utfordringer Jeg har en QL BP800 baugthruster som ikke virker. Det står spenning på motoren og styringspanelet fungerer. Jeg har funnet en boks med elektronikk inni som sitter på motoren er innmaten er rustet. Jeg antar derfor at denne er er død Kan denne byttes? Hvem forhandler deler til QL? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 24.Mars.2020 Del på Facebook Svart 24.Mars.2020 Produsert av engbo Tønsberg kjøpt opp av Sleipner Motor de leverer ikke den boksen lengre men leverer en ny type du kan bruke.skal du ha lik må du prøve på Finn .vil anbefale å plassere elektronikk boksen på ett tørrere sted Sitér dette innlegget Link to post
SuperBlueser Svart 26.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 (redigert) QL er Volvo Penta fant jeg ut, og kretskortet koster 7000 kroner!!? Noen som har andre rimeligere ideer? Redigert 26.Mars.2020 av SuperBlueser (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 26.Mars.2020 Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Hva Volvo kaller Volvo er en ting.styringsenhet hos Sleipner koster 3856 kr ny type til alle modeller.sist jeg så en lik din på finn 500kr. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Mars.2020 Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Volvo har ikke laget en eneste baugpropell i hele sitt liv. Den du har er distribuert (videresolgt) av Volvo. Skulle jeg betalt 7000 for det kortet der, hadde jeg heller kjøpt ny baugpropell. Selve kortet koster i produksjon ikke mange kronene. Må da kunne gå an å få fatt i et slikt kort, ref. mawilu. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.