Diplom-is Startet 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2020 Hei Har en ny Summerfun med luke under Babord sete til batteriet .(De gamle båtene har batteriet stående i en batterikasse bakerst i båten) Jeg ønsker å montere en hovedbryter for strømmen til motoren, er det noen som har bilde eller en forklaring på hvor denne er plassert på best måte? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 24.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2020 Ville uansett råd for egen del plassert både batteri så høyt i båten som det praktisk lar seg gjøre, særlig om den skal brukes i sjøvann Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2020 Bilder hjelper. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Diplom-is Svart 28.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2020 Da har jeg kommet på en smart løsning, syntes jeg:) Har montert batteribryteren i batteriboksen og borret hull i lokket til batterikassen. Brukte en Thorsman TET20-26 som tetting i lokk. Brukte batterikasse fra T.Hansen og 44Ah batteri fra biltema. Måtte kutte av batterikassen slik at den gikk inni hullet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.