Bigdrago Startet 26.Mars.2020 Del på Facebook Startet 26.Mars.2020 Hei. Registrerte båten min i småbåtregisteret nå. Men ser at det finnes forskjellige D55 i oversikten de har. Hva er forskjellen på disse? D55 D55 DTI 1,7 D55 Exclusive D55 Exclusive White Sitér dette innlegget Link to post
aroneid Svart 26.Mars.2020 Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Mistenker dette bare er fordi folk har meldt inn ulike navn. Alle kan slik sett passe. DTI 1,7 er innenbordsmotorutgave (men kan også være Exclusive). D55 Exclusive er den vanligste, og kan være innen- og utenbordsutgave. Står Exclusive på sidene på skroget, ved vannlinja bak. Blått skrog. D55 Exclusive White antar jeg er samme som over, bare med hvitt skrog og ikke blått som resten. Sjeldent syn. D55 - usikker om de kom i en non-Exclusive-utgave eller om noen bare ikke gadd å skrive Exclusive i småbåtregisterregistreringen. Du finner raskt ut om din er det ved å se på skroget. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 27.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2020 På min står det D55 dti på skroget. Men den har samme utstyr som andre exclusive med gps, cd med høyttalere osv. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.