Jump to content

Plugg for 12V med moderat strømtrekk

jotto

Recommended Posts

Jeg har noe utstyr, bl.a. en vannpumpe, som trekker rundt 15A. Jeg bruker sigarettenner-uttak til den, men pluggen blir veldig varm etter et minutts tid. Fastmontering av pumpa er ikke aktuelt, men jeg kan montere et uttak av en annen type i konsollet slik at det er enkelt å koble til ved behov.

Hvilke andre typer plugger egner seg bedre for denne typen bruk? Hvis det finnes noe som er mere eller mindre standard eller utbredt, så er det en fordel.

Redigert av jotto (see edit history)
Worry II skrev 10 minutter siden:

Hei jotto. 180 watt er mye å dra ut av uttaket. Normalt er det max 150 watt på disse. Jeg tror nok jeg ville koblet dette utenom sigarettennerpluggen, om det er mulig for deg. Se på de som er i bilen din også, pleier å stå max 120 eller 150 watt på de.

Jeg er klar over det - jeg spør etter andre typer plugger slik at jeg kan montere en annen type uttak i konsollet og tilsvarende plugg på utstyret.

Spørsmålet var litt klønete formulert av meg i den originale posten, og jeg har redigert litt på det.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...