Jump to content

Tmc elektrisk toalett. Det kommer lite vann når jeg spyler.


Bisse

Recommended Posts

Har et elektrisk TMC toalett ombord. Når Jeg skal spyle ned kommer det lite vann, og jeg må spyle lenge for å få skylt toalettet tomt. Om det ikke er pumpen, kan det være at slangen som går fra pumpa og opp til toppen av toalettet er tett? Er det kanaler rundt i toppen av toalettet det hvor vannet kommer ut? Kan de også være tilstoppet?

Ole-Martin Nilsson, Halden.

Link to post
Share on other sites

Bisse skrev 3 minutter siden:

Har et elektrisk TMC toalett ombord. Når Jeg skal spyle ned kommer det lite vann, og jeg må spyle lenge for å få skylt toalettet tomt. Om det ikke er pumpen, kan det være at slangen som går fra pumpa og opp til toppen av toalettet er tett? Er det kanaler rundt i toppen av toalettet det hvor vannet kommer ut? Kan de også være tilstoppet?

det kan være hylsa rundt impeller/kniv som har løsnet og vridd seg, eller så er det selve plast impeller som har sprukket, det kan også være tilløps slangen for vann, nå vet ikke jeg om du tar fra sjøen eller fra ferskvann ombord

 

Redigert av Andor (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...