Ask Startet 27.Mars.2020 Del på Facebook Startet 27.Mars.2020 Hei Eg lurar på om eg skal henga båthengaren oppunder taket i garsjen, slik at eg kan oppbevara varehengaren under båthengaren. Det er ikkje så ofte båthengaren blir brukt, så det kan vera ei ok løysing for å oppbevara begge hengarane under tak. Båthengaren er ein enkeltaksla Tysse utan brems. Hengaren veg 158 kg i følje data frå Tysse. Spørsmåla er kor kraftige boltar eg må ha i taket/etasjeskiljaren, og kva vinsjar eg bør ha? Eg lurar på å bruka ei vinsj foran, og ein vinsj bak. Vinsjar av same type som er på båthengarar bør vera ok. Eg lurar på å festa vinsjane i veggen, ha ein wire frå vinsjane til taket, gjennom ei blokk ved veggen, og ei blokk i taket rett over der hengaren skal henga. Eg ønsker ikkje noko fancy elektriske greier, men vil heller ikkje at hengaren ramlar ned... Eit anna alternativ er rimeleg brukte seglbåtvinsjar, og spektratau eg har liggande. Eit tredje alternativ er å festa augeboltar i taket, og bruka ei jekketalja for å heisa opp hengaren. For alle alternativ tenkjer eg at det kan vera greit å sikra hengaren med ekstra stropper når hengaren er heist opp. Problemstilingane er dei same når ein skal heisa båtar oppunder nausttak. Einkvan med synpunkt eller erfaring? Garasjen har plata etasjeskiljar, men eg blunkar ikkje med å montera gjennomgåande boltar opp gjennom golvet på koffertloftet. Eg er takksam for svar. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 27.Mars.2020 Del på Facebook Svart 27.Mars.2020 Jeg hadde nok brukt kjettingtalje, eller vinsj med brems. Disse billig vinsjene uten brems blir litt "spennende" å bruke for løft. Sjekk ut brettevilletaljer.no Med noen trinser ol. bør du klare deg med kun en vinsj. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Sjøvind Svart 27.Mars.2020 Del på Facebook Svart 27.Mars.2020 Jeg hadde brukt noen taljer og laget meg en utveksling. Når hengeren er stroppet fast er det bare å ta taljene ned og bruke dem til andre ting til hengeren skal ned igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.