Frdrn Startet 28.Mars.2020 Del på Facebook Startet 28.Mars.2020 Hei, jeg har en gammel sole diesel mini 32 fra 1981. Her blir den ene dysen mye varmere enn de andre når den var stått og gått litt. Det begynner også å ryke av den, fordi den blir såpass varm Er det noen her som vet hva det kan være eller hva jeg skal se etter? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
bellen Svart 28.Mars.2020 Del på Facebook Svart 28.Mars.2020 Er det kun dysen (brennstoffventilen) som blir varm, eller blir også dieselrøret til ventilen varm? Jeg tror kansje det kan være at dysen "pisser" og ikke holder tett. Dermed får du alt for høy forbrenningstemperatur. Dette er meget skadelig for stempel og foring, så du bør etter min mening ikke bruke motoren før dysen er sjekket. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.