Jump to content

teip rester på gelcoat


puddel

Recommended Posts

Da båten var ny brukte jeg rødsprit på papirteip rester. Fant noen rester i våres som hadde stått på i et år, det gikk greit av med rødsprit det også.

Rødspriten tar vell også voksen på gelcoaten, så det bør vell tilføres noe voks igjen på de plassene som er blit vasket.

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Tips : 3m har kommet med ny type tape (papir) som de nesten garanterer ikke fester seg til underlaget dersom tapen taes av innen (såvidt jeg husker) 3 dager. Jeg har brukt den, og må si at den foreløpig svarer til forventningene........... Kanskje du da slipper for fremtiden å vaske taperester på gelcoaten...

Link to post
Share on other sites

Den tapen som er beregnet til maskering av vinduer (den blå) fungerer bra, den etterlater ikke noen rester, og kan sitte en stund.

<{POST_SNAPBACK}>

Regner med det er den samme blå som jeg har brukt. Lot den sitte på i 5 måneder for å teste om den holder hva de lovte på Star der jeg kjøpte den. Ikke noe problem, gikk av like lett som om den var satt på for 5 minutter siden. Relativt dyr, men jammen verdt pengene.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...