Jump to content

Død SE60 hekkthruster på Riviera 925. Hvor begynne ?

Worry II

Recommended Posts

Hei,

Jeg har liv i baugthruster, både via bryteren og fjernkontrollen, men den bak er helt død. Jeg tenkte måle med voltmeter på thrusteren, men er ikke sikker på hvor jeg får utslag på + og -.

Så kan jeg ikke finne noe sikring på den bak, kun til den foran. Noen som vet hvor den normalt er ? Har dere noen kloke tips til hvor jeg starter og hva som kan være feil ?

Det er en SidePower SE60/185S.

Jeg tenker at så lenge du ikke har 12V frem til truster på den tykke + og -, så er det ingen grunn til å klå på trusteren. 

Har du utført noe arbeid på hovedstrømmen i vinter, eller kunne kommet borti noe under annet arbeid? 

Om det er en hovedbryter som er dårlig, kan det hende at du får liv i den ved å betjene de noen ganger av og på. Må likevel byttes om den fusket da, men greit å prøve. 

Hei fetter! Godt det løste seg! Ikke at jeg har sett bryteren du sikter til, men vanlig at det kan bli litt korrosjon over tid. Sprayer «utsatte» kontakter og brytere om høsten ved konservering jeg for prøve å unngå slike kjedelige greier ?

Ps. Vannscooteren sprayes nesten alltid etter hver tur av samme grunn.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...