Jorg-1 Startet 24.September.2005 Del på Facebook Startet 24.September.2005 Dette var et sørgelig syn idag. http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID.../109240248/1089 Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
FredrikW Svart 24.September.2005 Del på Facebook Svart 24.September.2005 Er ikke dette den tredje Dracoen det har blitt skrevet om i media som har brent opp denne sesongen? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 24.September.2005 Del på Facebook Svart 24.September.2005 Jeg sier bare HUFF og HUFF... MARERITT !!! Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 24.September.2005 Del på Facebook Svart 24.September.2005 Er ikke dette den tredje Dracoen det har blitt skrevet om i media som har brent opp denne sesongen? <{POST_SNAPBACK}> Det er nok korrekt, og det er satt i forbindelse med drivstoff/bensin og sjekk av slanger etc. Nå antar jeg at ikke dette kan settes i samme forbindelse her, da det i artikkelen i vg anskueliggjøres at brannen startet i kalesje. Da er det vel mest nærliggende å tro at sigarettsneip, stearinlys eller lignende er årsak, men kanskje vi ikke skal spekulere for mye inntil politimyndigheter kommer med sitt ...... Fryktelig trist, og det gjør ikke saken mindre trist at det er jomfrutur med ny båt..... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.September.2005 Del på Facebook Svart 24.September.2005 men kanskje vi ikke skal spekulere for mye inntil politimyndigheter kommer med sitt ...... <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 24.September.2005 Del på Facebook Svart 24.September.2005 Er det din forrige båt Jorg-1? Passerte brygga i dag, og da jeg så de to VP-leggene tenkte jeg kanskje det var den. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Jorg-1 Svart 24.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2005 Ja dessverre..... Ble overlevert igår..... Dette var supertrist men priser meg lykkelig at det var gått bra med de ombord. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.