Bigdrago Svart 9.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2020 Ok :) du kobler denne slangen til pumpen altså? Dette slangen skal man egentlig koble til bunnpluggen og ut dreneringshullet, men kan man sikkert koble det til en pumpe og. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 9.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2020 (redigert) Bigdrago skrev for 5 timer siden: Ok :) du kobler denne slangen til pumpen altså? Dette slangen skal man egentlig koble til bunnpluggen og ut dreneringshullet, men kan man sikkert koble det til en pumpe og. Min er montert bakerst på bunnpannen undersiden og går på skrå frem og opp like ved peilepinnen der den er festet. Det er en gjenget kobling på slangen som sikkert kan brukes til å skru på en slange for vakuum. Eg har en tynnere plastslange som fulgte med 12v pumpen som eg stikker nedi. Det fungerer greitt, men en større slange som passer til den på motoren hadde nok vært mer effektiv.... Er ikke slangen du viser bilde av beregnet for fast montering? Redigert 9.Mai.2020 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Bigdrago Svart 9.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2020 Ok :) nei den er beregnet for bruk når man skal tømme. Men kanskje man kan ha den der permanent? det hadde ikke vært dumt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.