Speedy Startet 25.September.2005 Del på Facebook Startet 25.September.2005 Hei alle lesere. Jeg har nettopp fått tak i en "noe eldre" påhengsmotor av typen Evinrude 9,9hk. Jeg er påleting etter en brukermanual / verkstedbok til denne. Noen som har noe liggende. Finner ikke noe når jeg søker i databasen. Noen som eventuelt har tips til hvor jeg kan finne noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 8.August.2007 Del på Facebook Svart 8.August.2007 Hei Er selv på jakt etter brukermanual til en nyanskaffet Evinrude 4Hk. Når det gjelder servicemanual, kjøpte jeg på eBay en servicemanual på CD. Dekker bl.annet din motor. Litt generell og litt dårlige bilder synes jeg. Er på engelsk og PDF-format. Kunne "låne deg" en kopi. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
chagall Svart 8.August.2007 Del på Facebook Svart 8.August.2007 Hei, en nabo har en 9,9 Evinrude ca: 1992-95 mod tror jeg. Hvilket år er din motor fra? Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 8.August.2007 Del på Facebook Svart 8.August.2007 Hei chagall Kunne du sjekke ut med naboen? Ser ut til at 9.9 hk har samme forgasser til langt opp i nitti-tallet iflg det jeg kan se. Kan du i såfall gi meg en tilbakemelding også på IM? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
chagall Svart 8.August.2007 Del på Facebook Svart 8.August.2007 Hallo igjen, naboen er på ferie til lørdag førstkommende. Lover å komme tilbake med med info . Sitér dette innlegget Link to post
Liberta Svart 28.Mai Del på Facebook Svart 28.Mai HVORDAN TILTE EN 9,9 HK 2 TAKT. 1997 EVENRUDE Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.