sailorboy1 Startet 4.April.2020 Link til dette innlegget Startet 4.April.2020 (redigert) Hei! Jeg lurer på om noen vet hva du må ut med sånn i gjennomsnitt for å ta opp båten på en marina? Blir evt Framnes marina i Sandefjord som er aktuelt for meg. Jeg her en 30 fots seilbåt uten krybbe. Redigert 4.April.2020 av sailorboy1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 4.April.2020 Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 En tanke å ta kontakt med aktuell marina tenker jeg? Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 4.April.2020 Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 https://www.framnes-maritime.no/hjem.html Ring og få ett tilbub av dem.Det er hektiske der nå om dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 4.April.2020 Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 Hentet fra deres hjemmeside: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.