eikeveien Startet 5.April.2020 Del på Facebook Startet 5.April.2020 (redigert) heisann har hatt innbrudd i båten de er en scand dynamic 9200 2007 mod d6 350 i vinter å ikke noe forsikring,,,,, dem har tatt alt av instrument panel så mangler turteller å alt annet ,,,,,, så på jakt etter nytt lurer kjeg på om jeg kan burke andre instrumenter som fra d serien evt kad serie..... evc står der kobles de mellom der eller andre kabelstokker ? Redigert 5.April.2020 av eikeveien (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Her tror jeg du må komme med veldig mye mer informasjon for å få svar. Iallfall modellkode for din motor, har du én eller to? Årsmodell, gjerne serienr. osv. Båtprodusent modell og årgang kan være nyttig informasjon også. Jeg har ikke svar da heller, men kan ikke skjønne at noen har svar basert på det lille du skriver. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Dessuten bør ta en titt her: Vennligst klikk her og les reglene før du poster og bl.a. endre tittel. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Huff, veldig leit med innbrudd @eikeveien veldig irriterende! Litt mer informasjon så får vi sikkert fart på denne tråden. Dessverre er slike instrumenter dyre saker, men kanskje det kan være noe på Finn eller hos et hyggelig Volvo Penta verksted. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
eikeveien Svart 8.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2020 (redigert) Heisann prøver igjen jeg har hatt tyveri i båten å instrumentene er borte,,, har fått tak i nye instrumenter men vet ikke helt åssen de skal kobles opp alle instrumentene er serie koblet dvs de er en ekstra stikk på varsell instrumentet der er ett stikk på 3 ledninger samme er de på turtelleren,,,,, jeg finner ingen vei å få plassert disse stikka trodde kansje den ene som kom fra diagnose(varsel instrument skulle direkte ned på evc som går til styring å diagnose av motor,,,,, turteller ledningen har jeg ingen kunskap på hvor skal inn,,,,,,,,,noen tips mottas med stooor takk p,s de siste bilde er de som er igjen i dashboardet etter tyveriet Redigert 8.April.2020 av eikeveien (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 8.April.2020 Del på Facebook Svart 8.April.2020 Les retningslinjer og rediger overskriften din. Og drop caps LOCKen! Ellers blir tråden din flyttet. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 8.April.2020 Del på Facebook Svart 8.April.2020 (redigert) Må ha ny kabelstokk som ikke er klippet istykker. Ring forsikringa og sett det på verksted til noen som kan det Redigert 8.April.2020 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.