Bitteliten Startet 5.April.2020 Del på Facebook Startet 5.April.2020 (redigert) Jeg har en rodkick med artikkel nr 591-300. Fra 2004. Firkantet rør. Nede på den sorte «foten» står det507-937. Har tenkt å oppgradere denne med en passende gassfjær, men det er ikke så lett å finne ut hvem som passer når jeg ser på katalogen fra Seldén. Noen som har gode tips? Redigert 5.April.2020 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Du kan evt. demontere den du har for å være sikker. Tar ikke mange minuttene, og på min står det hvor mange KN den er på. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 5.April.2020 Del på Facebook Svart 5.April.2020 Litt off topic, men jeg måtte bytte gassfjær da den hadde blitt liggende horisontalt på mastestativet en vinter. Skjønner ikke hvorfor det er et problem, hva kan fryse inni der, men det er visst et kjent problem. Leverte til rigger... han tok ikke så mye for jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2020 Har ikke gassfjær i dag. Men etter å ha målt alle målene Seldén har i sin brosjyre tror jeg det er en modell 20 hard jeg skal ha ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.