Steffes Startet 7.April.2020 Del på Facebook Startet 7.April.2020 Hei, Jobber med å montere en 5kw dieselvarmer i min Scand 21 snekke og lurer litt på hvor jeg skal hente diesel fra. Kommer ikke til å montere uttak på hovedtanken og det det er litt begrenset med muligheter for å finne en fornuftig plassering for en egen tank i en liten snekke. Båten har en liten bukh dv20, jeg tenker å koble meg til vannutskilleren på pil nummer 3 da denne ikke går gjennom vannutskiller biten. Vil dette fungere? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Jeg ville ikke ha gjort dette. Det finnes mulighet for å trekke luft inn i systemet via varmeren, og da stopper motoren. Det tryggeste er et eget uttak fra tanken. Eller egen tank. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Furu Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Har en t monterert rett før akkurat samme vann utskiller hvor ei linje går til diesel varmer. Fungerer gjør det, men hadde sterkt vurdert egen tank ved ny montering Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Bårdp Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Nei det der er ingen god løsning. Lag eget uttak fra tanken til varmeren. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Jeg har det sånn selv. Ingen problem. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bårdp Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 Joda det funker helt til tilbakeslagsventilen i pumpa til varmeren fusker da stopper motoren. Opplevde de på en coronet 31 jeg hadde og det er ingen ønskelig situasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Steffes Svart 7.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2020 Hva med å montere en liten tank på retur slangen? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 8.April.2020 Del på Facebook Svart 8.April.2020 Hei Det funkar på min båt, og vassutskiljaren ser svært lik ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.