Jump to content

Kobling av Engbo ankervinsj - fjenkontroll og fast tablå på samme inngang?


R.O

Recommended Posts

Motoren på vinsjen ble byttet i 2018 (forrige eier). Da ble det også satt inn styreenhet for fjernkontroll. Da ble det faste tablået frakoblet. Jeg ønsker om mulig begge deler, både gjenkontroll, og fast tablå. Har opplevd at fjernkontrollen ikke fungerer, så vil gjerne ha en backup..

 

Jeg vet at forrige eier ikke gjorde dette selv, men satt bort jobben til en proff. Noen som vet om det er gode grunner for ikke å koble til fast tablå når det ble satt inn ny styreenhet for fjernkontroll?  Slik det ser ut på skjema kan disse kobles sammen?

 

 

 

 

217721509_Koblingankervinsj.JPG.ed489aa57d358787e5f9144db938494b.JPG

 

 

Link to post
Share on other sites

 

mawilu skrev On ‎08‎.‎04‎.‎2020 at 11.59:

Bildet viser side power styreboks og engbo betjeningsenhet ta en telefon til Sleipner og spør dem om det går de vet det sikkert

 

Kontaktet sleipner, fikk umiddelbart auto svar om at henvendelse var mottatt, og at navngitt person fulgte opp saken. Har hørt en del historier om utmerket kundeservice hos Sleipner, så da venter jeg spent...:)

Link to post
Share on other sites

TrikkerN Lønning skrev 1 time siden:

Disse kobler du parallelt ?

 

Nikcet ditt tilsier at du kan dette...:)  Håper også det er så enkelt, men syntes det er rart at dette ikke ble gjort av firma som koblet inn trådløs uniten..? Men det skader vel uansett ikke å prøve dette....

Link to post
Share on other sites

R.O skrev for 10 timer siden:

 

Nikcet ditt tilsier at du kan dette...:)  Håper også det er så enkelt, men syntes det er rart at dette ikke ble gjort av firma som koblet inn trådløs uniten..? Men det skader vel uansett ikke å prøve dette....

Har nesten samme vinsj i tillegg.(600w)

 

i følge forrige eier ble den montert opp av et firma, bryterpanelet lå kveilet opp ved styreboksen når jeg overtok. Så ingenting overrasker meg. Har montert fjernkontroll og flyttet bryterpanelet ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...